torstai 19. toukokuuta 2016

Time flies

Viimeset ratsastuksenohjaajan papereihin vaadittavat näytöt on nyt tehty. Viikko opistoa jäljellä ja melkoista vauhtia ollaanki viimeiset kuukaudet opiskeltu. Aika hullua et nyt me ihan oikeesti valmistutaan.

Ypäjä Uranus ja rata 5.

Talveen ei oo oikeestaan mahtunut muuta kuin heppoja, koska syksyllä vanha kaverini Carrero muutti mun kanssa Ypäjälle ja ollaan jatkettu yhteistyötä taas täällä. Ensimmäiset kuukaudet oli melkoista tappelua, kiukuttelua ja motivaation puutetta sekä mun että Carren osalta, mut mun sairasloman jälkeen ratsastusinnostus heräsi taas ihan täysin ja pari viimeistä kuukautta ollaan treenattu kovasti. Huomenna Carre muuttaa takas Vaasaan ja sunnuntaina kokeillaan kotikisoissa, onko meidän panostus tuottanut yhtään tulosta. :D

Carre maastotreeneissä syksyllä


Toinen mun uus ystävä Vaasassa on Viljo, joka on kans tosi taitava. Sekin pääsee debyyttikisoihin joten pitäkää meille peukkuja!

Nyt koitan taas alottaa tän mun kirjottelun hieman aktiivisemmin, stay tuned!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti